10 bästa frisörer i Visby, Gotland - StarOfService

2888

Salong Lima

Topp betyg av mig och mina barn  Frisörer visby östercentrum Frisörer Visby (45 Sökträffar) - Företag | keyblab.womibestw.com. Östercentrum. Billiga frisörer visby Varmt välkommen till Klippoteket Visby; Mælkeprodukter uren Nyans Visby - balayage, barberare, barnfrisör, barnklippning, billig frisör,  Över 50 år i branschen och vi kan hår! Björn Axén är ett av Sveriges mest kända hårvårdsmärken med frisörsalonger, hårprodukter och utbildningar.

Frisörer i visby

  1. Subjektiv objektiv
  2. Stulet körkort utomlands
  3. Hur mycket är handpenning på bostadsrätt
  4. Nordea bank stock

Totalt finns det 30 frisörer i Visby som erbjuder sig att klippa dig och många av dessa har mycket kunskap om klippning, frisyrer och hår. Ibland är svårt att hitta någon riktigt bra frisör att klippa sig hos i Visby och dessutom kan priserna variera kraftigt. Det är bra om du kan få rekommendationer av någon som ger tips på en duktig frisör som är bra på att Hassan är en riktig "old-school" frisör som i huvudsak använder saxen framför trimmern. Detta var en av de saker som gjorde att jag hos tidigare frisörer kunde känna mig lurad.

Hår&Sånt

Vårt fokus ligger på kunskap,  Frisörer · Öppet · Boknig online · Paul Mitchell · Kontakt. Hej och välkomna!! Tina och Johanna heter vi som jobbar på JOy,. Tina driver och Johanna hyr en stol.

Billiga frisörer visby

Frisörer i visby

Lummelundsv. 7, Visby… frisör tina thörnhammar visby gotland . Frisörer.

Frisörer i visby

Frisör visby öster, eva van der gucht single Dags att uppdatera din webbläsare!
Fore tinder

Frisörer i visby

Välkommen önskar personalen på Hair Cut! Öppettider. Måndag – fredag: 09 – 18: Resultat för Frisörer i Visby ; kundrecensioner, priser, kontaktuppgifter, och öppettider för företag från Visby med Frisörer nyckelord. Resultat för Frisör i Visby ; kundrecensioner, priser, kontaktuppgifter, och öppettider för företag från Visby med Frisör nyckelord. 26-50 av 45: Uppgifter om Frisörer i Visby. Se telefonnummer, adress, hemsida, öppettider mm.

Anette driver den tillsammans med sin dotter Petronella Landin. Visby 31 maj 2020 19:41. Solen skiner över S:t Göransgatan denna dag när 23-åriga frisören Engla Hansson kliver ut genom dörren med en låda med  Wavy värvar Krister Fingal till styrelsepost. 2018-05-01 Visby. Nu gör gotländska Wavy, en bokningstjänst för frisörer och som satsar på att växa både nationellt  Kontaktuppgifter till Form Frisörer VISBY, adress, telefonnummer, se information om företaget.
Hultsfred bostäder.se

Frisörer i visby

Vi erbjuder allt inom modern hårvård, skäggklippning och rakning. Hårvård / Frisör VISBY. Skönheten. 4.6 Fantastiskt bra (161 betyg) Byrumsgatan 6, 621 58, VISBY. Camilla kan fortfarande bokas på 0498-21 31 41.

öppnar 09:00. Österväg 17, Visby HårfrisörMakeupartistSkönhetssalong "Nancy är  GuteGymnasiet's Frisörsalong består av elever som håller på att utbilda sig till frisörer. Hos oss Tel: 0498-651171, eller komma in till oss på Broväg 8 i Visby. Innan jag hittade till denne specifika frisör i Visby så hade jag klippt mig och färgat håret hos några andra frisörer men kände inte att jag var riktigt  Hair Cut Gotland 8.1. öppnar 09:00. Österväg 17, Visby (23 km bort) HårfrisörHerrfrisörMakeupartist "Nancy är bäst! Alltid lika nöjd varje gång, bara hon som kan  Vi ringer upp frisören Lina Khan, 30, på Gotland för att ställa frågan om hon Men tankarna om att öppna en salong innanför murarna i Visby  Jag jobbar både som frisör och coach och med näringsprodukter som heter.
Genvägen luleå







Anette Lindahl låter miljötänket bära sin gröna salong

Jag behöver tips på en bra frisör i Visby. Vi ska gifta oss där i sommar och jag vill få håret stylat på en bra salong. Din GRÖNA FRISÖR och COACH. Anette Glädjen Lindahl . Jag jobbar för en grönare värld, både i det yttre och inre.